تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

 

اداره امور اسلامی و خیریه دبی به‌ منظور آگاهی‌بخشی و آشنایی تازه‌مسلمانان با اصول و مبادی اسلام به برپایی کلاس‌ها و سخنرانی‌های تبلیغاتی مذهبی به یازده زبان مختلف در مساجد دبی اقدام‌کرد.
 اهدای کتب دینی با موضوع چگونگی ادای نماز به چند زبان‌، آموزش زبان عربی به‌منظور تسهیل انجام فرایض دینی و مذهبی و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی تازه‌مسلمانان درباره تعالیم اسلامی از دیگر فعالیت‌های اداره امور اسلامی و خیریه دبی ویژه تازه‌مسلمانان است.
در این طرح همچنین، تازه‌مسلمانان درباره ترجمه قرآن کریم، سیره نبوی(ص)، کتاب‌های دینی، اخلاقی و آداب و رسوم مسلمانان اطلاعات ارزنده‌ای کسب‌می‌کنند.
«عایشه الکاش»، مسئول اداره امور اسلامی دبی در این‌باره گفت: طی چند روز گذشته با راهنمایی و تبلیغ مبلغان اسلام، بیش از 9 نفر در دبی به دین مبین اسلام مشرف‌شدند که 8 تن از آن‌ها چینی و یک تن دیگر نیز نیجری‌الأصل است.
وی همچنین افزود: اداره امور اسلامی و خیریه دبی برای این گروه از تازه‌ مسلمانان، به‌منظور کسب آگاهی بیشتر از اسلام و کلام‌الله مجید، کلاس‌های آموزش زبان عربی برگزارمی‌کند.
 



از پارک های دیدنی  دبی و امارات متحده عربی«پارک صفا» یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های دبی را می توان نام برد که در مقابل هتل متروپولیتان در خیابان الوصل وخیابان شیخ زاید قرار گرفته‌است. این پارک با ۶۴ هکتار مساحت در سال ۱۹۷۵ میلادی بنا شده‌است. وجود دریاچه و یک آبشار زیبا در کنار آن جلوهٔ خاصی به این پارک بخشیده‌اند. امکانات فراوانی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده‌است از جمله: بازیهای الکترونیکی و ماشین‌های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی.زمین‌های بازی    والیبال    فوتبال    بسکتبال ،میدان موانع، بیش از ۲۰ محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. بازدیدکنندگان  وتوریستهای دبی از دوچرخه و چهارچرخه‌هایی کهه اجاره داده می‌شود، جهت گردش در پارک استفاده کنند استفاده از اسکیت نیز در اینجا آزاد می‌باشد.  علاقه مندان به تور دبی میتوانند دیدن از این پارک را در برنامه سفر خود قرار دهند.



قلعه الفهیدی‌ در دبی، موزه دبی را در خود جای داده و به نظر می‌رسد که قدیمی‌ترین بنای دبی است.در قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر دبی در برابر قبایل جنگجوی همسایه استفاده می‌شد و در زمانهای گذشته، به عنوان مقر حکومت، اقامتگاه امیر، انبار مهمات و زندان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا ساخته شده‌اند که با آهک به هم چسبیده‌اند. تیرهای چوبی به نام نگهدارنده اشکوب‌ بالایی را نگه می‌‌دارند و سقف از ساقبرگهای‌ نخل، گل و گچ ساخته شده است. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن گواه منازعات گذشته هستند.
هدف اصلی از پیدایش آن عرضه و ثبت زندگی سنتی  بود که بخش عمده‌ای از آن با سرعت در حال محو شدن است.


در این مکان  آلات زو طبل، فلوت، چنگ، نی انبان که ساخته شده از پوست بز است و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفتند، و همین طور خنجرهای‌ معروف به هنجر‌ بیشتر قابل توجه هستند و همچنین شمشیرها، نیزه‌ها، کمانها‌ و پیکانها، زره‌های ساخته شده از پوست کوسه، تپانچه‌ها و تبرها به نمایش گذاشته می‌شوند.در نزدیکی این موزه یک خیمه که نمونه ای از یک خانه تابستانی عربی است و قایقهای‌ محلی  وجود دارد.



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:قلعه الفهیدی‌ ,موسیقی ,موزه دبی , دبی , تور دبی ,عربی , | 21:34 | نويسنده : مینا |

موزه دبی



تاريخ : دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:دبی ,شهر دبی, موزه دبی,موزه , دوبی , موزه دوبی,موزه, دبی , | 20:24 | نويسنده : مینا |

 

 

لمسی پلازا ( Lamcy Plaza) :

 

ابن مرکز خرید در بین همه مراکز خرید دبی، بعنوان ارزانترین مرکز شناخته می شود. به همین علت از ازدحام بیشتری برخوردار است. ساخت نمایی از پل معروف لندن در این مرکز، جلوه زیبایی به آن بخشیده است...

اين مر کز در پنج طبقه بنا گرديده است و در حدود 150 فروشگاه در آن فعال می باشند. اين مرکز تنها مرکزی می باشد که فروشگاه های آن همگی بدون هيچ ديوار يا حائل ديگری به يکديگر مرتبط می باشند. اين مرکز يکی از شلوغ ترين مراکز خريد در دبی می باشد. لباس، کيف وکفش، صنايع دستی، جواهرآلات زينتی، وسايل ورزشی، اسباب بازی، عطر و ادکلن و لوازم الکترونيکی منزل از جمله کالاهای هستند که در اين مرکز عرضه می شوند. بخش عرضه غذاهای Fast food اين مرکز از ديگر بخش های شلوغ آن می باشد. نداشتن يک پارکينگ مناسب و کافی از جمله مشکلات اين مرکز خريد می باشد. 

آدرس لمسی پلازا  :

منطقه عود ميثاء – خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 



 

 

 

 تور دبی



تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:مراکز خرید دبی , دبی , تور دبی, خرید, , | 17:10 | نويسنده : مینا |

مرکز جایزه صلح محمد بن راشد (حاکم دبی) زمان شروع و چگونگی فعالیت‌های برنامه‌ريزي شده در کنفرانس‌هاي صلح جهانی دبی را که قرار است درسالن اجتماعات مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود، در طول 12 ماه آينده اعلام کرد. اين كنفرانس‌ها كه با حمايت شيخ محمد بن راشد حاکم دبی برگزار می‌شود تا 14 ماه ادامه خواهد داشت و داراي بیش از 15 جلسه بحث و سخنراني و برنامه‌هاي جانبي ديگر خواهد بود.


بر حسب اعلام حمد بن الشیخ احمد الشیبانی رئیس هیئت امنا جایزه صلح جهانی دبی اين كنفرانس را بیش از 11 حامی جهانی میزبانی می‌‌کنند و قرار است در آن درباره صلح جهانی و اصلاح نگرش به آموزه‌‌هاي ديني بحث و گفتگو شود. همچنين در باره رابطه علم و دین و علم و عمل و استدلال‌هایی که تاکید دین بر ضرورت پیشرفتهای علمی و حرفه‌ای برای تحقق رفاه بشر را برجسته مي‌سازد، صحبت خواهد شد. الشیبانی هدف اصلي این جایزه را نشان‌دادن ویژگی‌ها و مزیت‌های اسلام بخصوص در زمينه تسامح و ميانه‌‌روي، برقراري پل ارتباطي و همکاری با تمدن‌های دیگر و تقويت روابط بین ملت‌ها برای تحقق صلح جهانی دانست. اعطاي اين جايزه به عنوان وسیله‌ای برای تعامل فرهنگی میان مردم و توسعه صلح در جهان و ترغيب حفظ و ارتقاء صلح جهانی و ترویج گفتگو میان ادیان است.
مسئول هماهنگی کنفرانس دکتر عمر الخطیب نيز گفت: تعداد سخنرانی‌ها و مقالات تحقيقي كه در کنفرانس ماه آبریل ارائه می‌شود 15 عدد است که توسط گروهی از دانشمندان، متخصصان و محققان صلح جهانی از همه کشورها تهيه شده‌اند. محورهاي مطالب اين سخنراني ها و مقالات نقش اسلام، جوانان ، خانواده و مادر در رسیدن به صلح جهانی است. او در ادامه افزود: این جایزه شامل دو بخش است. بخش اول مربوط به انتخاب شخصیت جهاني صلح است و بخش دوم مربوط به تنظیم همایش صلح جهانی مي‌باشد. که همايش مذكور در دومین دور خود در پنجشنبه،جمعه و شنبه برابر با 12 ، 13 و 14 آوريل با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته و دانشمندان جهان اسلام و نيز از ایالات متحده و انگلستان و چین و با حضور جمعي از قراء‌ قرآن برگزار مي‌گردد. 





تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:شب های دبی , تور دبی , دبی, دوبی, , | 22:47 | نويسنده : مینا |



 حکومت امارات متحده عربی توسط شیخ زاید بن سلطان آلنهیان بنیانگذاری شده  بودکه با همکاری شیخ راشد بن سعید آل مکتوم به تأسیس این اتحاد همت گماردند. اولین نخست وزیر در حکومت دولت اتحاد شیخ مکتوم بن راشد بود. پس از درگذشت مؤسس دولت اتحاد امارات، رئیس حکومت امارات در سال ۲۰۰۴ (میلادی) شیخ خلیفه بن زاید و نایب رئیس و نخست وزیر آن شیخ محمد بن راشد حاکم دبی هستند.

فرهنگ و دین امارات متحده عربی:

امارات با ریشه‌هایی که در فرهنگ اسلامی دارد، روابط قویی با سایر جهان عرب و جهان اسلام برقرار کرده‌است. دولت امارات عمدتا از طریق بنیاد فرهنگی ابوظبی، در صدد حفظ شکل‌های سنتی هنر و فرهنگ است. هر چند، تغییرات چشمگیری در زندگی اجتماعی صورت گرفته‌است، نگرش به زنان تغییر کرده‌است و ورزش‌های جدیدی در کنار شتر سواری سنتی کم کم رایج می‌شوند، همچون ورزش گلف، بیابان کهن دوبی و مسابقات گلف ابوظبی و گران‌ترین مسابقهٔ اسب دوانی جهان، جام جهانی دوبی، که هر سال در ماه مارس(اسفند-فروردین) برگزار می‌شود.  در امارات، بر خلاف کشور همسایه اش عربستان، که سعی بر جلوگیری از رواج دین‌های دیگر دارد. کلیساهای بسیاری وجود دارد. به دلیل اینکه بسیاری از آسیایی‌ها، امارات را به عنوان وطن دوم خود پذیرفته‌اند، رستوران‌ها و مراکز فرهنگی آسیایی بسیاری در این کشور وجود دارد. همچنین تعداد کمی مرکز و مدرسهٔ اروپایی نیز وجود دارد.

 




تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:امارات,فرهنگ امارات, | 22:20 | نويسنده : مینا |

 این مسجد سازگار با محیط زیست دارای ساختمان بزرگ و منحصر بفرد در جهان است و برای آن هزینه ای فراتر از 25 میلیون درهم صرف شده است.  بزرگ ترین مسجد در دوبی قرار است در یکی از روستاهای دوبی ساخته شود. این مسجد دارای 4180 متر مربع مساحت و برای 3500 نفر ظرفیت دارد. انتظار می رود کار ساخت آن تا بهار سال 2013 به اتمام رسد.مصالح به کار رفته در آن همگی طبیعی بوده و از مواد همچون پلی استایرن استفاده نشده است.علاوه بر آن تدابیری اندشیده شده و از تکنولوژی های برتر استفاده شده، تا برای روشنایی آن از منبع نور و گرمای غیر از جریان برق استفاده شود. گذشته از آن، آبی که جهت وضو استفاده می شود، بعد از مصرف شدن، بازیافت شده به مصارف کشاورزی می رسد.این مسجد جدای از این که اولین مسجد در نوع خود به شمار می رود، بزرگ ترین مسجد دبی  محسوب می شود.

 



تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:بزرگ ترین مسجد دبی ,مسجد, محیط زیست,دوبی ,دبی, | 21:34 | نويسنده : مینا |

جشنواره خرید دبی Dubai Shopping Festival  یا فستیوال خرید دبی سالیانه به مدت یک ماه از ژانویه شروع می‌شود. این فستیوال کل امارات را به یک مرکز خرید دبی تبدیل می‌کند. علاوه بر آن، این فستیوال دربرگیرنده برنامه‌های موسیقی، نمایشگاه‌های هنری و رقص محلی می‌باشد. در طول یک ماه جشنواره با شعار یک خانواده, یک جهان ,یک جشنواره بازدیدکنندگان می توانند محصولات برترین برندها و کارخانه های مختلف را در این نمایشگاه با ارزانترین قیمت تهیه نمایند زیرا شعار دولت دبی بر اساس هدف واردات و فروش بدون مالیات و سعی در جذب بازدیدکنندگان و ورود فروشندگان به این منطقه تجاری را دارد.



تاريخ : جمعه 5 آبان 1391برچسب:جشنواره خرید دبی , Dubai Shopping, Festival ,Dubai Shopping Festival ,فستیوال خرید دبی, خرید دبی, خرید,, | 23:4 | نويسنده : مینا |

آکواریوم برج العرب از نقاطی  است که واقعا بیننده را جذب زیبایی های دریا می کند این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا شکل طبیعی خود را حفظ کرده است این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته را دارا می باشد از جمله  تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها .محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار  و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی آن همه و همه سعی کرده اند محیطی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد .

 جنس مخزن آب و پمپ ها از جنس ای بی اس است که نه حجیم می شود و نه طی گذشت زمان پوسیدگی پیدا می کند.بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان هتل و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .و با طراحی دلفریب و دقت بسیار زیاد در انتخاب ظروف و رومیزی ها و ترکیب رنگ های بی نظیری از میزها تا لباس های بسیار تمیز و شیک و خوش دوخت خدمه نشانگر یک رستوران بی نظیر در قلب خاور میانه است.قیمت غذاهای این رستوران از 200 دلار شروع می شود و گاهی تا 700 دلار نیز می رسد.



تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:آکواریوم برج العرب,دبی , تور دبی ,رستوران ,هتل,رستوران المهارا , | 23:26 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب