تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

دبی همیشه دنبال اجرای پروژه های بزرگ، عجیب و غریب، رکورد گینس دار (!) و حیرت انگیز می باشد و ناگفته نماند، همین کارهایش بود که توریسم این بیابان را تا حد یک کشور اروپایی بالا برد.

 

جزیره پالم دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جزیره پالم دبی

امروز موضوع بحث ما جزیره نخل دبی، یکی از اصلی ترین جاهای دیدنی دبی است. جزیره نخل به دستور محمد بن راشد آل مكتوم ساخته شد. جزایر نخلی Palm Islands که به اسامی نخل دبی و جزیره نخل نیز شناخته می‌شود، بزرگترین جزایر سه‌گانه مصنوعی در دنیا هستند که در سواحل دبی در امارات متحده عربی ساخته شده‌اند. پروژه ای که شرکت نخیل آن را انجام داد و باعث جذابیت هر چه بیشتر تور دبی شد.

 

جزیره پالم دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 جزیره پالم دبی

جزر النخیل یا همان جزایر نخل دبی از بالا شبیه نخل (درخت خرما می باشد) و در آن آپارتمان ها و ویلاهایست که بسیار بسیار گران قیمت می باشند و ثروتمند ترین افراد دنیا در آن ملک خریده اند.

 

 

جزیره پالم دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جزیره پالم دبی


در جزایر پالم دبی 500 آپارتمان ، 2000 ویلا ، 200 فروشگاه ساخته خواهند شد. این جزایر در فاصله ی 125 کیلومتری ساحل دبی قرار دارند. بیش از یک میلیون نفر میتوانند پس از تکمیل این پروژه در جزیره ی جمیرا ساکن شوند.

 

جزیره پالم دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جزیره پالم دبی

 

جزر النخیل یا همان جزایر نخل دبی از بالا شبیه نخل (درخت خرما می باشد) و در آن آپارتمان ها و ویلاهایست که بسیار بسیار گران قیمت می باشند و ثروتمند ترین افراد دنیا در آن ملک خریده اند.

 

 

هتل آتلانتیس دبی

در این جزیره مصنوعی اما بناهای زیادی وجود دارد که می توان به اصلی ترین آن ها یعنی هتل لوکس و 5 ستاره آتلانتیس (آتلانتس النخله یا Atlantis, The Palm) اشاره کرد.

هتل آتلانتیس دبی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هتل آتلانتیس دبی

 

این هتل یکی از مدرن ترین و رویایی ترین هتل های دبی می باشد که در این جزیره واقع است. پارکنیگ این هتل دیدن دارد! پر است از اتوموبیل های میلیاردی اروپایی که پلاک دبی خورده اند و برخی از آن ها حتی از جنس طلا نیز می باشند.

 

 

منبع  : www.malisazman.ir



تاريخ : دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:جاذبه های دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,دبی, | 6:33 | نويسنده : مینا |
 

  یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی که می توان در سفر به هر کشوری در دنیا تجربه کرد،

خرید کردن از آن کشور و به جا گذاشتن نوعی یادگاری از مسافرتی ست که

در آن کشور تجربه کردیم.

در این بین، دبی که همیشه در ساختن بزرگترین ها (بزرگترین برج، بزرگترین آب نما،

  بزرگ ترین پیست اسکی مسقف و…) پیش قدم می باشد؛ در ساختن مرکز خرید هم دست

     بالا را گرفته و بزرگترین مرکز خرید جهان یعنی دبی مال (Dubai Mall) را به مسافرانش

معرفی کرده است.

 

مرکز خرید دبی مال 

مرکز خرید دبی مال

 

    این مرکز خرید دارای چهار طبقه و بیش از 1200 فروشگاه است. در بخش بیرونی هتل مال،

   محل‌هایی برای نشستن گردشگران و بازدیدکنندگان فراهم شده که از حال و هوای خرید کردن

   و گشت وگذار بیرون آمده و کمی استراحت کنند. یک زمین یخ با استاندارد های المپیک،

یک آکواریوم و باغ وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذا خوری و

همچنین آبنمای دبی که تماشایی ترین فواره موزیکال جهان می باشد

نیز در این مرکز خرید قرار دارد.

 


مرکز خرید دبی مال 

مرکز خرید دبی مال

                    

    مرکز خرید دبی مال افزون بر اینکه یک مرکز خرید میباشد به ناحیه ای تفریحی و نوعی

جاذبه توریستی در دبی نیز تبدیل شده که حتی می توانید یک روزتان را در

دبی مال صرف خرید و گردش کنید.

 

مرکز خرید دبی مال 

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال 

مرکز خرید دبی مال

 اگر تصمیم دارید تا تور دبی را برای مسافرت تابستانی خود انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم حتما

سری به این مرکز خرید شگفت انگیز بزنید و از یک تجربه لذت بخش خرید، لذت ببرید.

 

 

منبع : www.choopanan.ir 

 

 



تاريخ : دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:جاذبه های دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,خرید در دبی, دبی مال, مراکز خرید دبی, | 5:55 | نويسنده : مینا |

مهم ترین مراکز خرید استانبول

وقتی هدفتون از انتخاب تور استانبول فقط خرید باشه ، آشنایی با بهترین مراکز خرید یکی از اولویت هاتون قبل از سفر میشه . باید بهتون بگم که استانبول واقعا واسه خرید مناسبه بخصوص اگه موقع حراج به این شهر سفر کنین . بهترین لباس های شب ترک و یا برند های معروف دیگه رو میشه تو استانبول پیدا کرد ، بهتره بدونین اگه از برندهای ترک خرید کنین خیلی خیلی بنفعتونه . مالیات ۴ تا ۸ درصدی که رو جنسهای ترک میخوره باعث میشه قیمت اونها خیلی بهتر از اجناس خارجی با مالیات ۱۸ تا ۲۴ درصدی باشه و اگه صادق باشیم باید بگیم کیفیتش هم چیزی کم از اون اجناس نداره . به هر جهت اینجا میتونین لیست مهم ترین مراکز خرید استانبول رو داشته باشین .
 
استانبول

استانبول

مرکز خرید فروم استانبول
مرکز خرید استانبول فروم رو سال ۲۰۰۹ تو منطقه بایرام پاشا استانبول افتتاح کردن . تو این مرکز خرید استانبول ۲۸۰ مارک معروف بین المللی مثل  ،IKEA  Decathlon و H&M شعبه دارن . شهربازی های مختلف ، آکواریوم ترکوازو اولین آکواریوم بزرگ ترکیه ، موزه یخی و سرزمین ژوراسیک ، رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های این مرکز خرید استانبول هستن .

مرکز خرید پرفیلو استانبول
میشه گفت مرکز خرید پرفیلو یکی از تفریحات استانبول هستش ، حتما می پرسین چرا؟ تو این مرکز خرید اینقد وسایل تفریح و سرگرمی زیاده که یادتون میره واسه خرید رفتین .  این مرکز ۲۰۹ فروشگاه ۷ سالن سینما ، ۲۰ خط بولینگ و ۱۶ سالن بیلیارد ، ۳ سالن تئاتر به همراه استخر و سالن ورزشی سرپوشیده و همچنین پارک بازی کودکان داره  .

مرکز خرید مال آف استانبول
جدیدترین مرکز خرید استانبول یعنی مال آف ۳۵۰ فروشگاه داره و یکی از بزرگترین و مهم ترین مراکز خرید استانبول بحساب میاد  . مرکز خرید Mall Of Istanbul تو ماه می ۲۰۱۴ افتتاح شده . مهم ترین و معروف ترین برندهای دنیا و ترکیه تو این مرکز خرید شعبه دارن . این مرکز خرید مجهز به پارک بازی سرپوشیده با وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و یک مجموعه سینمایی بزرگ با ۱۶ سالن و گنجایش ۳۰۵۰ نفر هستش . در ضمن اونایی که غذاهای ترکی دوست دارن بدونن اینجا و تو  رستوران های مجهز و شیک این مرکز خرید میشه دلی از عزا دراورد .

مرکز خرید مرتر استانبول
مرکز خرید مرتر استانبول یکی از مراکز خرید ارزان استانبول هستش . این مجموعه مرکز فروش زنانه بصورت عمده اس و در زمان حراج این مرکز میتوان بهترین لباس های زنانه اعم از دامن ، تاپ ، تیشرت ، لباس شب و .. رو به قیمت ارزون خریداری کرد . تو مرتر هر سه شنبه حراج می زنن . راستی اگه قصدتون خرید عمده تو استانبول هستش میتونین اینجا در موردش اطلاعات کسب کنین .

مرکز خرید هیستوریا استانبول
مرکز خرید هیستوریا تو منطقه فاتح قرار داره . این محله یکی از مناطق قدیمی و تاریخی استانبوله . کافه و رسنورانهای این پاساژ تو فضای باز هستن و از سقف شیشه ای این مرکز خرید میتونین نور خورشید رو ببینین . تو این مرکز ، فروشگاههای مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و … وجود داره .

مهم ترین مراکز خرید استانبول

مهم ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول
کانیون از مراکز خرید ارزان استانبول بشمار میاد و ۱۶۰ فروشگاه داره این مرکز تو سال ۲۰۰۶ تو منطقه لونت استانبول افتتاح شده و تو همین سال نیز برنده جایزه بهترین معماری ، تو دسته مجتمع های تجاری شده . کانیون ۴ طبقه اس مرکز تجاری کانیون و رو بازه و فروشگاه ها و مرکز خرید استانبول در اطراف فضای میانی آن قرار دارن .

مرکزخرید آکمرکز استانبول
مرکز خرید آکمرکز درست وسط شهر استانبول قرار داره . این مرکز خرید فروشگاه های پوشاک زنانه ، مردانه ، بچه گانه، اسباب بازی ، عینک ، وسایل الکترونیکی ، ورزشی و … داره و صرافی و رستوران هم توش دیده میشه . مارک های معتبر اینجا شعبه دارن و میتونین از اصل بودن چیزایی که میخرین مطمئن باشین .

مرکز خرید کروسل استانبول
این مرکز با ۷۶,۵۰۰ مترمربع مساحت ماهانه ۱,۵ میلیون نفر بازدید کننده داره و تو منطقه بکرکوی استانبول قرار داره . کروسل ۱۱۷ مغازه ، رستوران های فست فود ، سالن های غذاخوری ، مرکز سرگرمی ، سینما و  پارکینگ رایگان و … داره . از جاذبه های کروسل میشه به پانل های بحث و گفتگو ، اجرای موسیقی ، یک گالری هنری که توش نمایشگاه توسط هنرمندان اعم از آماتور و حرفه ای و جلسه امضای کتاب توسط نویسندگان معروف برگزار میشه . چرخ فلک این مرکز خرید هم تو سال ۱۹۹۵ افتتاح شده .

مرکز خرید آستریا استانبول
مرکز خرید آستریا تو سال ۲۰۰۸  و تو منطقه شیشلی افتتاح شده . این مرکز خرید پنج طبقه خیلی لوکس و شیکه و ۱۱۰ فروشگاه داره . تو این مرکز کافی شاپ ، مارکت ، رستوران غذاهای ترکی و جهانی و ۱۰ سالن نمایش فیلم هم پیدا میشه . همچنین این پاساژ میزبان برگزاری نمایش مد و کارگاه های آشپزی هم هستش .

مرکز خرید گالریا استانبول
مجتمع گالریا اولین مجتمع تجاری مدرن استانبول هستش که به سبک اروپایی تو سال ۱۹۸۸ افتتاح شده . گالریا آتاکوی از مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب ۴ طبقه داره . ۲ طبقه اش با حدود ۱۳۰ مغازه به مرکز خرید تعلق داره و ۲ طبقه دیگه به رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی اختصاص داره  و پیست اسکی روی یخ این مرکز که تنها پیست یخ عمومی شهر بشمار میاد که خیلی ها بهش علاقه دارن .

مرکز خرید نشان تاشی استانبول
اگه واسه خرید میرین استانبول ، منطقه نشان تاشی رو فراموش نکنین . خیابون نشان تاشی استانبول نزدیک منطقه تکسیم قرار داره و واسه خرید لباس خیلی مناسبه . این منطقه که بافت قدیمی و تاریخی داره جزو گرونترین منطقه های استانبول واسه اقامته و  بوتیک های گران قیمت و مارک های معروفی از جمله  گوچی ، لویی ویتون ، شانل و غیره همه  در این منطقه شعبه فروش دارن و علاوه بر بوتیک ها پر از رستوران و کافی تریاس .

خیابان بغداد استانبول
خیابون بغداد تو بخش آسیایی استانبول قرار داره و به موازات ساحل  و به  طول ۱۴  کیلومتره .   این خیابون پر از مغازه هایی با  ویترین های رنگارنگه . تو سال ۲۰۱۲ این مرکز خرید با کسب ۸۳  نمره از ۱۰۰ نمره ، چهارمین مرکز خرید در کل اروپا انتخاب شده است . خریداران از فضای خرید این منطقه ، خوش رفتاری فروشندگان  ، تمیز بودن  و سرویس فروشندگان بسیار رضایت داشتند . اگر مایل به خرید در یکی از بهترین مراکز خرید استانبول هستین حتما خیابون بغداد رو به خاطر بسپارین .

خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول



تاريخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395برچسب:, | 13:49 | نويسنده : مینا |

تور آنتالیا تابستان ۹۵

تو فصل تابستان خیلی از خانواده ها واسه تجدید روحیه و استراحت ، تور آنتالیا رو انتخاب میکنن . با توجه به تفریحات آنتالیا در تابستان ، میشه گفت انتخابشون خوب و منطقی بوده . اگه افراد پیگیری باشین ، تو این فصل سال ممکنه تور ارزان آنتالیا هم به پستتون بخوره اما بهتره بدونین آفر تور آنتالیا تابستان معمولا کم هستش اما بعید نیست خوش شانس باشین و بتونین پیدا کنین . خوبی تور آنتالیا تابستان ۹۵ اینه که پرواز مستقیم به آنتالیا زیاد میشه و لازم نیس واسه فرودگاههای شهرهای اطراف ، پرواز رزرو کنین . 
 
تابستان در ترکیه

 

اکثر افرادی که میخوان تو تابستون به آنتالیا سفر کنن ، شرایط تفریحات در آنتالیا بیشتر از هرچیزی براشون اهمیت داره و میخوان حسابی بهشون خوش بگذره . واسه همین اونایی که میخوان نسبت به رزرو تور آنتالیا تابستان ۹۵ اقدام کنن ، حتما ذهنشون مشغول این سوال شده که : “با انتخاب تور آنتالیا ماه رمضان میشه از تفریحات استفاده کرد یا نه ؟” باید بگم تو ماه رمضان در ترکیه  علاوه بر تفریحات ، برنامه های سنتی مردم ترکیه هم حسابی گردشگرها رو سرگرم میکنه و خوشبختانه برنامه های هتل های آنتالیا تغییری نمکنه و میشه از امکانات و خدمات هتل راحت استفاده کرد .

میتونین بعضی از تورهای آنتالیا ویژه تابستان ۹۵ رو اینجا ببینین و واسه کسب اطلاعات کامل با همکارامون تماس بگیرین :

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره تاج محل

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره تاج محل : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل تاج محل : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ، ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره کریستال نیروانا

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره کریستال نیروانا : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل کریستال نیروانا : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ، ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————-

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره مردان پالاس

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره مردان پالاس : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین  ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل مردان پالاس : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ،  ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره ریکسوس لارس

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره ریکسوس لارس : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ریکسوس لارس : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ،  ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

تور آنتالیا تابستان ۹۵ هتل ۵ ستاره دایما ریزورت

هزینه تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل ۵ ستاره دایما ریزورت : برای هر نفر در اتاق دوتخته تماس بگیرین ۴۳ ۴۳ ۶۷ ۴۳
خدمات تور آنتالیا تابستان۹۵ هتل دایما ریزورت : بلیط رفت و برگشت با پرواز ترک ،  ۶ شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، بیمه مسافرتی سامان ، سرویس و خدمات Uall

————————————————————————————————————————————————–

براورد هزینه و قیمت تور آنتالیا تابستان ۹۵ تو هتل های دلخواه و با ایرلاین های مختلف رو از همکارای ما بخواین در ضمن از تجربه همکاران ما و افرادی که سال قبل میهمان هتل لیماک لیمرا آنتالیا ، هتل سی پلنت آنتالیا و هتل پریمیر پالاس آنتالیا بودن ، استفاده کنین ، شاید تو انتخاب بهترینها بهتون کمک کنه .
 
http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 



تاريخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:, | 11:2 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب