تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

اعتقاد به اینکه گرفتن هتل آنچنانی در سفر زیاد هم به صرفه نیست باعث می شود که به فک گرفتن هتل های ارزان قیمت برای سفر بیفتیم. در اینجا به تعدادی از هتل های ارزان قیمت دبی اشاره شده است.

 

به گزارش پارس نیوز، تنوع هتل های دبی بسیار زیاده و معمولاً قیمت هتل در دبی نسبت به دیگر شهرها بالاست. پیدا کردن چند تا از ارزانترین هتل های دبی از لحاظ کیفیت و قیمت از بین این همه هتل کار راحتی نیست مخصوصا برای اونایی که تور دبی رو اولین بار تجربه میکنند. از این رو با تکیه بر تجربه افرادی که بارها به دبی سفر کردند و در هتل های مختلف اقامت داشنتد، چند تا از هتل های ارزان دبی را بشما معرفی میکنیم.

 

 

هتل دلمون دبی

یکی از هتل هایی که در دبی خوش درخشید و توانسته میزبانی گردشگران زیادی را برعهده بگیرد هتل دلمون دبی است این هتل 3 ستاره در منطقه دیره و خیابان های پر رفت و آمد الرقه واقع شده و از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی و توریستی شهر دبی برخوردار میباشد

1

 

هتل دلمون دبی ۱۳۲ اتاق دارد که دارای حمام تهویه مطبوع مبلمان و تلویزیون هستند. از مهمترین امکانات هتل دلمون میتوان به رستوران و بار، استخر روباز، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت درون شهری، سرویس ویژه معلولین، بوفه و صبحانه و ... اشاره کرد

 

 

هتل نیهال دبی

 

از هتل های که در بیشتر پکیج های تور دبی دیده میشود هتل نیهال دبی است هتل نیهال دبی یکی از ارزانترین هتل های دبی از نگاه گردشگران محسوب میشود که در منطقه دیره واقع شده است و برای افرادی که قصد دارند تور دبی را برای کار و تجارت به همراه تفریح انتخاب کنند بسیار مناسب میباشد چراکه به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی، وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی به راحتی دسترسی دارد.

2

هتل نیهال در دبی دارای 70 اتاق استاندارد، بزرگ و مبله تشکیل شده که مکانی بسیار مناسب برای استراحت بعد از یک روز پر تحرک است. استخر سرپوشیده، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات خانه داری، خدمات گردشگری، خدمات شستشوی لباس، آسانسور، تهویه مناسب، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر، دی تو دی و گرین هاوس، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی، لاندری، خدمات کپی و فکس و... از جمله امکانات رفاهی هتل نیهال است .

 

 

هتل فونیکس دبی

 

از هتل های باکیفیت دبی که قیمتش هم برای گردشگران مناسب است هتل فونیکس دبی است کمتر کسی از این هتل ناراضی بیرن رفته است هتل phonix دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از Al Ghurair Mall که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.

3

هتل 3 ستاره فونیکس دبی دارای 80 اتاق میباشد تمام اتاق های مدرن هتل مجهز به صفحه نمایش تخت، قفسه جالباسی و سرویس بهداشتی کامل می باشد. اتاق‌های هتل فونیکس دوبی همچون سایر نقاط آن مجهز به اینترنت بی سیم می‌باشد.

پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، آسانسور، رستوران، ارائه سرویس شبانه روزی، رختشوی خانه، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، صرافی، گاوصندوق، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ماساژ، سونا، اینترنت بی سیم در اتاق ها و در لابی. کارمنان هتل فنیکس دبی به زبان های عربی، روسی، انگلیسی و هندی صحبت می کنند. این هتل امکانات تفریحی از قبیل سونا و ماساژ در اختیار مسافران میگذارد.

 

هتل دریم پالاس دبی

 

 

هتل دریم پالاس دبی با 54 اتاق یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت دبی میباشد این هتل به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و مقرون بصرفه بودن اقامت در آن، مورد استقبال گردشگران تور دبی قرار گرفته است. فاصله هتل دریم پالاس (Dream Palace Hotel ) تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۵ دقیقه می باشد. خیابان ال ریگا دبی، برج ساعت دوبی و بازار الریف دبی تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند.

4

 از امکانات تفریحی و رفاهی هتل میتوان به: استخر رو باز در پشت بام هتل، سالن بدنسازی، رستوران بین المللی، اتاق های زیبا و مدرن، کافی شاپ و…. اشاره کرد. رستوران هتل دریم پلاس از بهترین رستوران های دبی است بعد از یک روز کاری و پر جنب و جوش یه سر به رستور ان هتل بزنید و از غذاهای متنوع آن لذت ببرید.

 

 

هتل کلاریچ دبی

 

هتل کلاریج دبی از هتل های ارزان دبی اما مدرن و مجهز است. اقامت درهتل سه ستاره کلاریچهمبرای سفر های کاری هم برای گردشگری مناسب استموقعیت هتل کلاریج دبی در قلب دیره و خیابان عمر بن خطاب، در مکانی است که امکان تردد مسافران را به مراکز توریستی مهم شهر و مراکز خرید دبی آسان کرده است. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه اتوبوس تنها 300 متر و 7 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله گرفته است.

5

تنوع و گستردگی خدمات و امکانات در کنار محیط آرام و جو صمیمی هتل کلاریج دوبی باعث برتری آن نسبت به دیگر هتل های منطقه دیره دبی شده است. استخر روباز، میز بیلیارد، صندوق امانات، ترانسفر رایگان به فرودگاه، ساحل و مراکز خرید، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت، صرافی، خدمات شستشوی لباس، منو های رژیمی، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری، کافی شاپ و رستوران هتل که خوراک های خوشمزه هندی و لبنانی را در کنار انواع نوشیدنی و غذاهای لذیذ بین المللی سرو می کند از جمله امکانات رفاهی هتل Claridge دبی این هتل باشکوه است.

 

 

منبع : http://www.parsnews.com/



تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1395برچسب:تور دبی, هتل های دبی,هتل ارزان دبی, | 13:46 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب