تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

هتل نیهال تور دبی

Nihal Htel Dubai

http://dubaiiran.com

از هتل های سه ستاره دبی که در موقعيتي مناسب در منطقه ديره شهر دوبي واقع شده و به همین دلیل توانسته گردشگران تور دبی را به خود جلب کند هتل نیهال دبی میباشد که  و در مجاورت برج مشهور ساعت، مراکز خريد دبی و خيابان پر جنب و جوش الرقه قرار گرفته است. 

 

هتل نیهال دبی یکی از ارزانترین هتل های دبی محسوب میشود که در منطقه دیره واقع شده است و برای افرادی که قصد دارند تور دبی را برای کار و تجارت به همراه تفریح  انتخاب کنند بسیار مناسب میباشد چراکه به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دبی به راحتی دسترسی دارد .

http://dubaiiran.com

امکانات رفاهی هتل سه ستاره نیهال دبی، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب نماید .علاوه بر قیمت هتل نیهال دبی تلاش  پرسنل خدماتی هتل که برای پاکیزگی و نظلافت هتل شبانه روز مشغول فعالیت هستند  این هتل مجهز به مکانی مورد اطمینان برای گردشگران تور دبی هتل نیهال تبدیل شود .    

تور دبی هتل نیهال

هتل نیهال در دبی دارای 70 اتاق استاندارد ، بزرگ و مبله تشکیل شده که مکانی بسیار مناسب برای استراحت بعد از یک روز پر تحرک است . این تاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند . دکوراسیون کلاسیک ، محیط دنج و نظافت و پاکیزگی اتاق ها ، نظر گردشگران با سلایق متفاوت را به خود جذب کرده این امکانات در کنار پرداخت هزینه اندک در مقایسه با سایر هتل های دبی هم ردیف ، اقامتی آرام و بی استرس را در این هتل زیبا  برای مهمانان تور دبی فراهم ساخته است .

 هتل نیهال دبی


حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، صندوق امانات و یخچال از جمله امکانات اتاق های هتل نیهال میباشد . در ضمن نیروهای خدماتی این هتل 3 ستاره پیوسته و 24 ساعته سعی در برطرف کردن مشکلات و رسیدگی به مسائل میهمانان داشته و بهترین سرویس ها را در کم ترین زمان به ایشان عرضه می کنند .

هتل های 5 ستاره دبی



امکانات هتل  نیهال دبی 
استخر سرپوشیده ،  پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب  ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . . از جمله امکانات رفاهی هتل نیهال است .


کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی بوده اند که صبحانه را به صورت بوفه  سرو می کنند . این هتل مجهز با در اختیار داشتن نیروهایی مجرب و ورزیده و امکاناتی به روز ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان فراهم می کند . در ضمن در کلوپ شبانه هتل رقص بالیوودی و موسیقی زنده هندی اجرا شده تا لحظاتی شاد را برای میهمانان رقم زده و رضایت ایشان را تامین نماید .
آدرس هتل نیهال دبی بر روی نقشه : Al Rigga Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates
تلفن هتل نیهال دبی :0097142957666

عکس های هتل نیهال تور دبی

http://dubaiiran.com

http://dubaiiran.com

http://dubaiiran.com

 

 

انواع هتل های دبی مانند سراسر جهان عبارتند از هتل های 5 ستاره دبی ، هتل های 4 ستاره دبی، هتل های 3 ستاره دبی یقینا هتل های دبی با هر بودجه و سلیقه ای که باشید نظر شما را تامین خواهد نمود. در انتخاب هتل حتما از کارشناسان مجرب ما مشاوره بگیرید

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی



تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:هتل نیهال دبی, | 11:32 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب